
Hvorfor skal du begynne å jobbe hos oss?
- Spennende jobb i Norges ledende optikerkjede
- Sterk satsning på lederskap, med eget ledertreningsprogram via vår interne skole, Synsam Academy
- Grundig opplæring og utvikling
- Stort ansvar og mandat for egen butikk
- Varierte oppgaver der du kan prege din egen hverdag
- Et godt arbeidsmiljø der vi er opptatt av å se hver enkelt medarbeider
- Gode personalrabatter
Dette er noe av det du vil få jobbe med:
- Ditt hovedansvar er å drive butikken slik at den når målene sine. Du er dermed ansvarlig for budsjett, resultat og de som jobber der. Det betyr at du har ansvaret for å lede og fordele arbeidet i butikken, samt sikre at du har en optimal sammensetning av fagkompetanse i butikken, og at teamet ditt utfører arbeidet på en tilfredsstillende måte.
- Du er ansvarlig for å sikre optimale kundemøter ved at kunden får en helhetsopplevelse i butikken som overgår kundens forventninger.
- Du har ansvar for dine medarbeidere og må sørge for trivsel og utvikling hos dem, slik at de sammen blir et best mulig team, og skaper tilsvarende gode resultater.
- Du har ansvar for at Synsams konsept og merkevare forvaltes til det beste for kjeden.
- Du har ansvaret for å forankre Synsam sin strategi, retningslinjer og arbeidsmåter til butikkens medarbeidere.
Hvem er du?
- Du har ledererfaring
- Du er dyktig på å skape gode relasjoner
- Du har erfaring fra kundebehandling, salg og service, og er oppriktig interessert i kundens perspektiv og behov
- Du er ambisiøs, og jobber målrettet for å bli best i det du driver med
- Du trives med å arbeide mot salgsmål ved å skape og motivere dyktige team
- Du har god forretningssans og forstår hva som skaper resultater for butikken
- Du er glad i og har respekt for folk, både kunder og kollegaer
- Du handler ansvarsfullt, lojalt og resultatorientert
- Du trives med å drive og lede forandringer
Stillingsprosent/omfang: 100%
Varighet: Fast
Søknadsfrist: Snarest
Send en søknad til: petter.holt@synsam.com
Kontaktopplysning: Petter Holt, tlf. 906 83 096